O mnie

Nazywam się

Małgorzata Gajkowska

Przez ostatnie lata pracowałam jako zarządca nieruchomości biurowych. Wcześniej wspierałam w działaniach operacyjnych dyrektorów i managerów w firmie medycznej, a także firmie świadczącej usługi w zakresie ochrony i utrzymania czystości.

W międzyczasie stale się rozwijałam poprzez udział w kursach i szkoleniach – w ostatnim czasie ukończyłam certyfikowany kurs w zakresie controllingu finansowego.

Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej.

Dzięki mojemu doświadczeniu zawodowemu miałam możliwość poznać różne branże od środka. Praca jako zarządca w dużych agencjach nieruchomości dla międzynarodowych funduszy, współpraca z najemcami działającymi w różnych sektorach czy koordynacja firm obsługujących nieruchomość – wszystko to pozwoliło mi poznać  różne perspektywy i zrozumieć sposoby działania na rynku.

W czym się specjalizuję

Kwestie operacyjne

Kwestie finansowe

Kwestie administracyjne

Przygotowywanie ofert

Raportowanie

Wykorzystując swoje doświadczenie, zdobytą wiedzę oraz umiejętność rozumienia potrzeb innych i odpowiadania na nie,

chciałabym wesprzeć Twój biznes