O mnie
Nazywam się
Małgorzata Gajkowska
Przez ostatnie lata pracowałam jako zarządca nieruchomości biurowych. Wcześniej wspierałam w działaniach operacyjnych dyrektorów i managerów w firmie medycznej, a także firmie świadczącej usługi w zakresie ochrony i utrzymania czystości.
W międzyczasie stale się rozwijałam poprzez udział w kursach i szkoleniach – w ostatnim czasie ukończyłam certyfikowany kurs w zakresie controllingu finansowego.
Ukończyłam studia magisterskie na kierunku Finanse i Rachunkowość w Szkole Głównej Handlowej.
Dzięki mojemu doświadczeniu zawodowemu miałam możliwość poznać różne branże od środka. Praca jako zarządca w dużych agencjach nieruchomości dla międzynarodowych funduszy, współpraca z najemcami działającymi w różnych sektorach czy koordynacja firm obsługujących nieruchomość – wszystko to pozwoliło mi poznać różne perspektywy i zrozumieć sposoby działania na rynku.
W czym się specjalizuję
Kwestie operacyjne
Kwestie finansowe
Kwestie administracyjne
Przygotowywanie ofert
Raportowanie
Wykorzystując swoje doświadczenie, zdobytą wiedzę oraz umiejętność rozumienia potrzeb innych i odpowiadania na nie,
chciałabym wesprzeć Twój biznes